4 trucuri pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă rapid

4 trucuri pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă rapid
Grăsimea de pe burtă este cea mai „încăpățânată“ și cel mai greu de dat jos. Binecunoscutul trainer personal din America, James Stering, a numit 4 moduri garantate pentru a obține efectul unui abdomen plat. 1. În primul rând, pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă, Stering recomandă să evitați carbohidrații nerafinați, cum ar fi pâinea albă și pastele, care sunt absorbite rapid de către organism și pot provoca un salt în nivelul de insulină. Glucidele neprocesate, cum ar fi cereale integrale, legume, fructe și fasole, cresc senzația de sățietate și contribuie la producerea de zahăr din sânge într-un ritm mult mai lent. Dacă nu poți trăi fără carbohidrații preferați, cel mai bine este de a-i folosi imediat după antrenament - acesta este momentul perfect pentru a „arde“ calorii în plus. 2. Stering recomandă formarea a cât mai multe grupe musculare posibil; acest lucru duce la arderea celui mai mare număr de calorii. Prin urmare, pentru formarea sportivă ar trebui să efectuați exerciții complexe, mai degrabă decât exerciții pentru mușchii separați: bicepși sau umeri. 3. Cele mai eficiente sunt perioadele scurte de antrenament de mare intensitate. De exemplu, 10-15 minute pe o bicicletă staționară într-un ritm care te face să transpiri. Este cel mai bun mod de a scăpa de grăsimea de pe burtă. În plus, programele de antrenament de interval scurt sunt potrivite pentru cei care cred că nu au timp pentru sport. 4. Ultimul sfat pe care James Stering ni-l dă, este păstrarea unui jurnal alimentar timp de cel puțin 30 de zile. Este necesar să se înregistreze toate produsele alimentare pe care le-ați mâncat. De asemenea, este necesar să se înregistreze timpul mesei și senzațiile două ore mai târziu, în scopul de a înțelege modul în care crește nivelul de energie și dacă senzația de foame rămâne.
Scris de alice