Instagram vs. Snapchat: care este mai bun pentru afacerea ta

Instagram si Snapchat sunt in prezent intr-o lupta pentru dragostea si loialitatea utilizatorilor de retele sociale. Cea mai recenta lupta vine sub forma “povestirilor”. Instagram Stories si Snapchat Stories sunt caracteristici aproape identice care le permit utilizatorilor atat sa capteze momente din viata lor, cat si sa le impartaseasca cu lumea. Momentele pe care le impartasim in Stories au totusi o perioada de expirare de 24 de ore. Ambele permit companiilor sa faca publicitate publicului tinta.

Instagram Stories si Snapchat Stories va ofera o oportunitate de a va conecta mai intim cu publicul. Este o oportunitate pe care nu trebuie sa o ignorati. Intrebarea este: Daca doriti sa lansati o campanie publicitara pe una din aceste retele, care ar oferi rezultate mai bune?

Nu este un secret faptul ca Instagram si-a copiat caracteristica Stories din cea a lui Snapchat. Nu mai putin decat CEP-ul Instagram Kevin Systrom a confirmat-o, pretinzand intr-un interviu TechCrunch ca Snapchat “merita tot creditul”. Serviciul de partajare a fotografiilor detinut de Facebook nu s-a deranjat nici macar sa schimbe numele acestei caracteristici.

O privire obisnuita la ambele povestiri intr-adevar dezvaluie o serie de asemanari, printre care:

  • Toate videoclipurile sau fotografiile partajate au disparut dupa 24 de ore
  • Videoclipurile pot fi incarcate ca episoade de 10 secunde
  • Utilizatorii pot folosi filtre, emoji, texte si alte instrumente de desen pentru a personaliza continutul lor
  • O glisare la stanga permite utilizatorilor sa reia o poveste
  • Utilizatorii pot trimite mesaje direct catre constructorii de continut prin intermediul articolelor Stories

Instagram s-ar putea sa fi facut o mutare din agenda de joc a lui Snapchat, dar nu inseamna ca Instagram Stories este o copie completa a povestirilor Snapchat. Versiunea Instagram are propriile caracteristici unice.

Pentru inceput, Instagram Stories permite creatorilor de continut sa introduca linkuri in continutul lor daca au un cont de afaceri confirmat. Acest lucru ofera creatorilor de continut capacitatea de a veni cu o chemare mai puternica si mai creativa la actiune, indiferent de campaniile pe care le deruleaza folosind Stories. Snapchat Stories nu au inca o astfel de capacitate.

Pentru de alta parte, Instagram a facilitat accesul utilizatorilor la Stories. Mai mult decat atat, Instagram a proiectat bara respectiva, astfel incat povestile sunt ordonate in functie de angajamentul utilizatorului, si nu din punct de vedere cronologic. Deci, cu cat utilizatorii dvs. tinta se angajeaza mai mult cu marca dvs. pe Instagram, cu atat mai vizibile sunt Povestile in bara de sus. Utilizatorii vizati vor fi, de asemenea, notificati ori de cate ori plasati o noua Story daca va urmaresc contul. Pe Snapchat, va trebui sa faceti cateva ocoliri pentru a ajunge la povestiri.

In plus, Instagram are o functie de cautare puternica, care permite utilizatorilor sa gaseasca noi profiluri si povestiri. Functia de descoperire Snapchat nu este la fel de sofisticata si este putin greoaie.

Cu toate acestea, doar pentru ca Instagram a batut Snapchat in cifre si infrastructura, nu inseamna ca Snapchat este pe punctul de a pierde.

Snapchat Storiesn au inca cateva caracteristici pe care Instagram nu le are inca. Ce merita mentionat sunt filtrele Snapchat, care permit utilizatorilor sa vina cu imagini mai creative sau pentru a le impartasi cu fanii.

In acest moment, Instagram poate permite numai utilizatorilor sa adauge texte si sa se joace cu filtre de culoare pe grame. Snapchat, pe de alta parte, are o gama larga de filtre, care permit utilizatorilor sa faca mai mult decat sa schimbe culoarea snapshot-urilor lor. Are o tehnologie 3D de cartografiere a fetei, unde utilizatorii pot manipula imagini prin schimbarea fetei sau chiar isi schimba expresiile si miscarile faciale. De asemenea, are un filtru de miscare, in care utilizatorii pot seta redarea videoclipurilor.

Categoric, cea mai interesanta oferta pentru filtrele Snapchat este geofilterul. Cu filtrul geofizic, puteti personaliza snap-urile pentru a afisa locatia dvs. si ce faceti acolo. Puteti crea o tema utilizand filtrul geofizic pentru a afisa evenimentul dvs. si chiar puteti adauga un logo. Filtrul geofilic este un instrument minunat pentru promovarea evenimentelor de pe Snapchat.

Cu gama larga de filtre ale firmei Snapchat, puteti crea imagini care nu sunt doar placute pentru ochi, ci se pot conecta si mai puternic cu fanii dvs. O conexiune mai puternica poate insemna un angajament mai profund cu ei. Puteti crea o marca mai loiala, urmand acest nivel de implicare.