Cum sa creezi o oferta limitata fashion de succes

Ofertele cu timp limitat sunt printre cele mai populare. Iată câteva sfaturi despre cum să creați o oferta limitata fashion care să vă stimuleze potențialul și vânzările și să aduceti viață în strategia dvs. de marketing.

ANATOMIA UNEI OFERTE

O oferta limitata fashion necesită patru lucruri pentru a reuși:

Este limitata – Oferta dvs. trebuie să fie relevantă pentru ceea ce se întâmplă acum. Costumele de Halloween ar trebui să se vanda în jurul Halloween.

Asigurati-va ca este ceea ce doresc oamenii – Trebuie să oferiți oamenilor ceva ce le place. Încercați să faceți o vânzare a celui mai popular produs în locul celui de care încercați să scăpați.

Timpul este scurt – O oferta limitata fashion care se prelungește timp de opt luni nu este “limitată”.

Oferta limitata fashion exclusiva – Dacă doriți să provocați și mai multă agitatie printre cumparatori, limitați numărul de persoane care pot primi oferta dvs. Dacă primii 100 de persoane care se înregistrează primesc gratuit, oamenii vor fi mai rapizi să se înscrie.

Oferta limitata fashion face ca un astfel de marketing direct de succes să poată forța un consumator să răspundă repede la un apel la acțiune. Această tehnică a fost accelerată în ultimii ani, odată cu creșterea numărului de magazine, cupoane care dispar la fel de repede ca o perioadă de vânzare și campanii care depind de factori externi, precum vremea.

Redând caracterul efemer al multor site-uri media sociale, campaniile utilizează platforme precum Snapchat pentru a anunța vânzările flash și promoțiile cu timp limitat. În timp ce ofertele de o zi nu ar fi funcționat cu ani în urmă, astăzi, singurele persoane care au lipsit sunt cei care aleg să nu fie conectați social la o oferta limitata fashion.