Cum să promovezi un magazin online cu promotii

Promoțiile sunt un instrument de vânzare imens, care va ajuta la creșterea vânzărilor în magazinul online. În acest articol veți găsi informațiile necesare pentru a proiecta primele acțiuni de promovare a unui magazin online cu promotii.

 

Un magazin online cu promotii care nu aplică nici un tip de promovare poate proiecta o imagine de a fi abandonat. Ascultați clienții și aflați ce îi încurajează să cumpere produsul și modul în care îl puteți oferi.

 

Majoritatea proprietarilor de afaceri știu că promoțiile sunt cei mai buni aliați pentru a crește vânzările și pentru a atrage mai mulți clienți. În afară de toate acestea, această acțiune implică oferirea de transport gratuit sau oferte ca 2×1. Pentru a aplica această strategie într-un magazin online cu promotii, este necesar să se efectueze o planificare detaliată pentru a asigura afacerea dvs. să obțină un avantaj, mai degrabă decât o pierdere.

 

Deci, hai sa vorbim despre cum să creați promoții de vânzări eficiente pentru a începe punerea în aplicare a acestora în mod corect în afacerea dvs. online.

 

Ce este o promovare a vânzărilor?

 

Promovarea vânzărilor este parte a mixului de marketing constă în tactici de marketing concepute pentru a atrage clienții și pentru a construi un brand sau obținerea recunoașterii produsului.

 

Astfel de tactici sunt create pentru a oferi un plus de valoare sau un stimulent pentru consumatori sau pentru a crește vânzările. Aceste acțiuni ar trebui să fie însoțite de strategii de publicitate pentru a le face eficiente.

 

Obiectivele promovării vânzărilor într-un magazin online cu promotii

 

La fel ca toate strategiile de marketing, promoțiile de vânzări au ca obiectiv general creșterea profiturilor, pentru că fără ele nu poate fi considerată o afacere profitabilă. Există multe situații în care promoțiile de vânzări sunt foarte utile, de exemplu:

  • Pentru a crea programe de fidelizare a clientilor.
  • Pentru a impulsiona vânzările unui produs nou.
  • Achiziție client.
  • Creșterea cotei de piață.
  • Promovarea unui produs care se vinde puțin.
  • Instrumente de promovare a vânzărilor

Există o mulțime de instrumente de promovare a vânzărilor. Astăzi, datorită diferitelor canale online,  putem avea acces la o gamă largă de opțiuni. Printre cele mai populare instrumente sunt:

 

Cupoane: sunt de a oferi reduceri la prețul unui anumit produs. Cupoanele pot fi trimise prin e-mail, rețele de publicitate socială, de marketing prin influența sau fizice (cupoane imprimate prezentate la momentul achiziției).

 

Mostre gratuite: sunt ideale atunci când doriți să faceți publicitate unui produs. Unii furnizori ai unui magazin online cu promotii oferă mostre gratuite cu produse complementare, adică asociază anumite produse, în scopul de a trece mai repede în inventarul său, să încurajeze cumpărarea sau cunosc clienții.

 

Clearance-ul: este cea mai populară formă, care se referă la reducerea prețului unui anumit produs pentru o anumită perioadă.

 

Reduceri: sunt comune în sezoanele specifice pentru a încuraja clienții să cumpere.

 

Cumpărare în rate: Acest instrument este frecvent utilizat în orice magazin online cu promotii, pentru a permite clienților să acopere produsul de plată lunar, două săptămâni sau rate săptămânale.